اسپانسر‌ها رغبتی برای حمایت ورزش بانوان ندارند پخش زنده بازی سپاهان و گل‌گهر سیرجان در نیمه نهایی جام حذفی (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سوئیس و مجارستان در یورو۲۰۲۴ والیبالیست ۲۱ ساله مشهدی در تور شهداب نتیجه بازی شهرداری گرگان و هیروشیما ژاپن در رده‌بندی آسیا | شاگردان هاشمی، چهارم آسیا شدند پخش زنده بازی اسپانیا و کرواسی در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین استقلال جای حسینی دروازه‌بان خارجی می‌آورد پخش زنده بازی مجارستان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین احتمال جدایی یامگا و ۱۱ بازیکن استقلال هزینه ۲۵۰ میلیاردتومانی قایدی برای استقلال با اجرای طرح مولدسازی در ورزش، تا یک دهه آینده از توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بی‌نیاز خواهیم بود دعوت از قلعه‌نویی برای حضور در مراسم قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی بازگشت سید مهدی رحمتی به مربیگری؟ شرط ۱۲ میلیاردی بیرانوند برای ماندن در پرسپولیس! حضور استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا قطعی شد؟ سهمیه المپیک نوشاد عالمیان قطعی شد گزینه پرسپولیسی در راه ملوان | علیپور سرباز می‌شود؟ بازگشت قایدی به استقلال کلید خورد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و اسکاتلند در یورو۲۰۲۴| ژرمن‌ها خوب شروع کردند
سرخط خبرها

نتیجه دیدار فولاد خوزستان و العین امارات+ ویدئو گل‌ها| صعود مقتدرانه شاگردان نکونام

  • کد خبر: ۶۳۶۲۷
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
  • ۲
نتیجه دیدار فولاد خوزستان و العین امارات+ ویدئو گل‌ها| صعود مقتدرانه شاگردان نکونام
تیم فوتبال فولاد خوزستان موفق شد با برتری قاطع برابر العین امارات به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد تا تعداد سهمیه‌های ایران در رقابت‌های این فصل قاره به عدد چهار برسد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و العین امارات امشب در عربستان در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند و شاگردان نکونام موفق شدند با نتیجه قاطع چهار بر صفر بر حریف خود غلبه کنند و راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شوند تا سهمیه ایران برای مسابقات این فصل قاره نیز به عدد چهار برسد.

گل نخست فولاد را صالح حردانی روی پاس زیبای فرشاد احمدزاده در دقیقه ۴۱ به ثمر رساند. در آغاز نیمه دوم این فولاد بود که باز هم تشنه حمله و گلزنی بود. آیاندا پاتوسی ستاره فولاد در شرایطی ایده‌آل در دقیقه ۴۷ توپ را به شیمبا، دیگر بازیکن خارجی فولاد رساند تا تیر خلاص به سمت دروازه العین شلیک شود.

در ادامه باز هم پاتوسی مثمرثمر واقع شد و این بار خود او بود که دروازه العین را برای بار سوم روی پاس ساسان انصاری گشود. حملات فولاد ادامه یافت تا در دقیقه ۸۸ دروازه العین برای بار چهارم توسط شیمبا گشوده شود و شب طلایی شاگردان نکونام تکمیل شود.
 

ویدئو گل حردانی به العین

تعداد بازدید : 2128

ویدئو گل شیمبا به العین

تعداد بازدید : 1797

ویدئو گل پاتوسی به العین

تعداد بازدید : 1703

ویدئو گل چهارم فولاد به العین

تعداد بازدید : 1705
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
M
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
0
0
چه حرصی میخورن استقلالی ها
مجتبی عینی ذاکله بری
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
0
0
با سلام و درود و تبریک به عنوان یک پرسپولیسی شیش آتیشه به باشگاه فولاد خوزستان دمشون گرم خسته نباشید فراوان به جواد نکونام و تیمش امیدوارم هر چهار تیم ایرانی در جام باشگاه‌های آسیا موفق باشند و آبرو داری کنند در آسیا انشاالله
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->